Dansk Samling ønsker et nyt DR

DR er blevet et monster i opposition til danskerne. Vi er tvangsindlagt til at finansiere nyheder med politisk slagside. Samt underholdning, som frie medier lige så vel kunne levere - med den indlysende fordel, at indholdet så betales af dem, der ønsker det.

DANSK SAMLING hører ikke til den fløj, der vil afskaffe DR efter devisen: Lad falde hvad ikke kan stå selv.  Vi har nemlig en dansk kultur, som skal bevares, forsvares - og formidles. Derfor har vi brug for ”et Danmarks Radio”.

Men en sådan institution har vi IKKE med DR anno 2017. Et ægte Danmarks Radio repræsenterer jo danskerne - uafhængigt af både kommercielle interesser og politisk korrekte dogmer.

Det største problem med DR er, at nyhedsformidlingen langt fra afspejler danskernes virkelighed. Tiden er inde til et gennemgribende opgør med "journalistisk venstreparti" – om nødvendigt med omfattende afskedigelser blandt både journalisterne og deres forgyldte chefer.

Fremover skal DR udelukkende tage sig af det, som de kommercielle medier ikke allerede leverer.  For eksempel børne-tv uden kommerciel dagsorden – men vel at mærke også uden politisk dagsorden.  Modsat hvad vi ser i øjeblikket, hvor DR's børnekanaler promoverer fascistiske ideologier – fx i form af islamiske tørklæder reduceret til sjove modeluner.

Endelig skal DR finansieres over skatten, så de bredeste skuldre bærer de tungeste læs. Dette løser problemet med sortseere, og for langt de fleste vil udgiften blive lavere end den nuværende licens.

Hvis Zenia Stampe og andre savner et medie til folkeopdragelse i deres bizarre verdenssyn, kan de jo åbne en YouTube-kanal.

På vegne af hovedstyrelsen i Dansk Samling

Morten Uhrskov Jensen

Pressekontakt:

Morten Uhrskov Jensen tlf.  81754014   &  Lone Nørgaard tlf. 36 30 54 84  mobil: 51 90 93 99

landsformand@dksamling.dk                       koordinator@dksamling.dk